· 

Mediumschap - a hidden gem

A hidden gem. Ofwel er ligt nog zoveel moois verborgen wat we nog niet weten of zien. Zoveel antwoorden die er niet zijn in mediumschap. Geen feiten. Geen wetenschappelijke bewijzen. En die wil ik zo graag. Ik ben me al een paar jaar in Mediumschap aan het verdiepen omdat ik nieuwsgierig ben en iemand tegen mij zei ‘iedereen kan het leren’. Nou dat wilde ik bewijzen door op zoek te gaan. Ik  heb vele lessen gevolgd en kan zeggen dat ik contact voor een vriend of vriendin met een overledene maak waarbij ik hoor, ik voel, ik zie en ruik/proef en ik kan het niet verklaren. Maar het is er wel en de informatie klopt. Altijd. Ik weet dingen en kan het niet verklaren. Het maakt me steeds weer nieuwsgierig en brengt me steeds bij die ene vraag: HOE DAN? Ik heb hem na al die jaren niet gevonden en velen met mij door de duizenden jaren voor mij  heen ook niet. Wat ze wel vinden is geloof in dat er meer is dan allen de wereld die we zien. Waarom zouden we eigenlijk wel geloven wat we zien en niet wat in wat we niet zien en weten. Tenslotte zagen de indianen ook niet de schepen van Columbus omdat ze die gewoon nog nooit gezien hadden. Mijn zoontje zag kleuren en personen op een zeer jonge leeftijd terwijl bij zowel hem als mij niks van een ‘spirituele wereld’ bekend was en toch was het er. In al die jaren op mijn zoektocht ben ik dingen gaan ervaren waarvoor ik geen verklaring heb maar mijn brein wil wel antwoorden. Antwoorden die er niet zijn.

Ik mag leren vertrouwen. “Want vertrouwen is geloven in dat wat onzichtbaar is. Het is een andere manier van denken dat niet steunt op onze zintuigen”. (Mooie zin die ik laatst las in een boek van Jan Bommerez)

Als ik ga geloven ga ik misschien ook wel ooit als medium aan het werk om mensen te helpen. Mensen die ook net als ik op zoek zijn naar antwoorden. Op zoek zijn naar een stukje liefde van hun overleden naaste. Een gevoel van hoop zoeken dat we niet alleen zijn. Een gevoel dat we weten dat ze ons nog steeds zien en boodschappen willen sturen. Wakker worden en geloven dat er zoveel meer is dan wat we tot nu zien. Verbinding voelen met elkaar ook door de onzichtbare velden. De link is er al.  Was er altijd al. Nu nog vertrouwen op deze verborgen maar toch zichtbare schat voor hen die wakker aan het worden zijn. Geloven is zien. 

Het is een langzaam proces van ontwaken en durven vertrouwen dat we gewoon niet alles weten en hoeven te verklaren. Ik reis gewoon gestaag verder via de link die ik nu voel. 






Reactie schrijven

Commentaren: 0